Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Αναζήτηση

Αναζήτηση


Αναζητείται ώρα ελεύθερη
να με δεχτεί ως σχέση!
Να με αγκαλιάσει τρυφερά
παριστάνοντας για εκείνη και μόνο τη στιγμή το σύντροφο.
Να με κανακέψει
Να με ζηλέψει
Να μου απαλύνει τους φόβους μου
Να με γεμίσει αναμνήσεις.....
Να με αλαφρύνει από την κούραση της μέρας.
Θα της προσφέρω ως αντάλλαγμα αφοσίωση.
Μιας ώρας αφοσίωση...
Όλη η προσοχή μου σε εκείνη την ώρα στραμμένη.
Θα τερματίσω τα κουμπιά της καθημερινότητας
και πρόθυμα θα χαθώ σε θαλάμους γαλήνης κι ησυχίας....
Θα τρέξω στα τούνελ της μέσα
με φόβο τα ίχνη να χάσω 
στους δαιδαλώδεις διαδρόμους!
Μα το ακριβό αντίτιμο
δε με τρομάζει...

Αναζητείται μια ώρα ελεύθερη
να με δεχτεί έστω σαν βρέφος
στη μήτρα της.
Με σπάργανα να με τυλίξει μετά,
θαλπωρή να μου δώσει.
Στο λίκνο της μέσα να αφεθώ
και όντας μωρό για λίγο ξανά,
να μην αγωνιώ παρά για 
τη ζεστασιά μου,
το άλλαγμα μου,
και το γάλα μου.

Αναζητείται μια ώρα ελεύθερη
Άνευ όρων.- Ναι, άνευ όρων.
Πληροφορίες εντός.
Ώρες μεταμεσονύκτιες.

@ριστέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου